
Wat een week!
Deze week smolten we zowaar weg. Aangenaam? Niet echt.. maar we probeerden er wel met z´n allen het beste van te maken! Waterbakken in de
Beste ouders,
Naar school gaan is samen bouwen aan alle elementen die ertoe bijdragen dat jouw kind zich kan ontplooien.
Elk schooljaar is het een beetje wennen en aanpassen.
Wij luisteren graag naar je en staan je te woord.
Van harte welkom!
Winny Van Moeseke
directie

Deze week smolten we zowaar weg. Aangenaam? Niet echt.. maar we probeerden er wel met z´n allen het beste van te maken! Waterbakken in de

Tijdens deze laatste schoolweek willen we alvast onze 2 vakantiejarigen feliciteren. Op 5 augustus blaast Bavo 12 kaarsjes uit en op 27 augustus is het

Vrijdag klonk er veel van ‘vrolijke vrienden’ en ‘can’t stop the feeling’ ondersteund door enkele akkoorden die we net aangeleerd hadden van onder de bomen

Vandaag zetten we het schoonmaakteam van het kompas graag eens extra in de bloemetjes!! Een dikke dankjewel om het hier steeds zo netjes te verzorgen.

Wat een fantastische tweedaagse hebben onze zesdeklassers achter de rug! Op donderdag trokken we naar het Provinciaal Domein De Ster voor een sportieve dag vol